lørdag den 27. februar 2010

Bluse til Vitus

Endelig kan jeg også vise noget frem jeg har syet, når nu jeg har pralet af at det er det jeg vil i min profil her på siden. Jeg har haft den her trøje til Vitus liggende længe, klippet og applikationer strøget på, den skulle bare syes sammen, og det fik jeg lige gjort i formiddags før jeg fik oprydnings vanvid. Den er syet efter minikreas anorak mønster og så bare uden sømrum for at den ikke bliver for bred og jeg har også taget noget af længden, men den er stadig for lang. Og så er den naturligvis syet uden foer da det bare skal være en almindelig inde trøje.

Stoffet er diverse rester som jeg har arbejde fra min faster og bare lå på hylden og passede sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...