mandag den 5. december 2011

Hverdagen nærmer sig

Nu nærmer hverdagen sig, Lærke er startet i dagpleje og i dag har jeg afleveret hende kl. 7.30 og jeg skal hente hende igen kl. 11 medmindre dagplejeren ringer inden. Jeg har så Vitus hjemme syg, fordi han havde feber og kastede op i dag så han får lige en hjemme dag så han kan komme helt oven på. Men det er som om jeg bare har vildt meget tid når der ikke er baby i huset, jeg har allerede sat vasketøj over, ryddet op og fundet frem til at sy en bunke savlesmække :)

I går fik Lærke virkelig styr på det med gå vognen, og hun syntes det er fantastisk. Men når jeg prøver på at filme hende så skynder hun sig at sætte sig ned og kravle over til mig, for det går meget stærkere og det er så spændende med det kamera. Men her er da lidt af hvad hun kan :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...