onsdag den 15. februar 2012

Fiske krise


Thomas og jeg har været kæreste i otte år (i går) og det fejrede vi med at købe nogle nye fisk til vores saltvands akvarium (så jeg måtte undvære blomster og chokolade) Men fine fisk fik vi. Vi købte dem i weekenden og de trives godt, men den ene så vi sidst i går morges og det syntes vi alligevel var underligt at den skulle gemme sig så meget. "hun" ser sådan her ud: (og i kan godt se det er en totalt pige fisk ik)
Så i dag satte jeg mig ned foran akvariet og kiggede og tænkte den må da dukke op, for den lå jo heller ikke og flød rundt og var død. Så mens jeg sad og kiggede fik jeg en pludselig indskydelse og stillede mig op på stolen, løftede låget og kiggede ned i sumpen, og hvem svømmer rundt derned ? Det gør da vores fine røde koralvogter.
Kan i se hende ? lige oppe over den rillede slange. Nå mig ud og lede efter net, fandt et, men det var alt for stort, fandt et mindre, det var også for stort, what to do ?? Så mig rundt i huset lidt og her var hvad jeg fandt :
TADAAAAA:
Jeg måtte give op mens pumpe og grej var dernede så op med det. Men for pokker da, det er jo to rum hvor der er åbent mellem dem i en lille sprække helt nede i bunden skide nemt for en fisk at smutte igennem, knap så nemt med mit fikse fiske net.
Men efter en lille pause (Lærke stod og "råbte" af mig) og et par dybe vejrtrækninger tog jeg mig sammen og så fik jeg hende. Jeg ville gerne vise et billede hvor hun svømmer glad rundt i akvariet men hun har altså gemt sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...