lørdag den 26. juni 2010

Ny computer og itunes

odt give grå hår i hovedet. Sidst jeg prøvede det fik jeg slettet alt hvad der lå på min ipod og måtte starte forfra, men den her gang var jeg forberedt. Det betyder så ikke at det blev nemt.

Den musik jeg har købt via itunes var der ingen problemer med, hvis man bare trykker på den rigtige knap første gang bliver de overført automatisk, men resten som ikke er købt der, det kan man bare ikke få over. Det er åbenbart en del af Apples kamp mod pirat kopiering, som om det hjælper. Anyways jeg googlede lidt og fandt et fantastisk nemt program som hedder "music rescue" og det gør det itunes ikke kunne gøre for mig.

Det kopiere let og elegant al min ipod data over på min nye computer OG ind i min itunes. Find det >>her<<

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...