onsdag den 20. april 2011

Pizza


Jeg sad og læste bloggen new yorker by heart og hendes indlæg om pizzalovers og så fik jeg ellers lyst til pizza. Så mig i netto (med ked af det baby på armen og barnevogn i den anden hånd) efter lufttørret skinke og frist mozzarella. Og da Thomas og Vitus kom hjem foreslog Thomas at vi lige smed den på grillen på bagestenen. Det gjorde jeg så mens jeg ammede Lærke i viklen for Thomas var jo lige ude og handle (mere om det i et senere indlæg) Og det fungere bare fantastisk med den bagesten, 4-5 minutter og så var pizzaen klar.

Opskriften er så simpel. Lav en pizza bund eller køb den færdig. Smør tomat puré ud på bunden krydr med oregano, basilikum, timian. Lidt tørret skinke og noget frisk mozzarella.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...