lørdag den 11. juni 2011

Endomondo


Jeg er begyndt at løbe, Lærke er blevet 3 måneder og jeg trængte virkelig til at komme igang og nu endelig fik jeg motiveret mig selv til det. Min motivation består blandt andet i endomondo som jeg syntes er virkelig god. Jeg bruger den til at tracke mit løb og det er beløning i sig selv for mig.

så har jeg nogle dejlige slynge damer som også er med til at motivere mig daglig på slyngebarn og det virker også rigtig godt.

Er der nogen af jer der løber ? så kan i finde mig på endomondo, bare søge på Julie Bavnlev. Og hvis I finder mig derinde vil I kunne se at jeg virkelig er startet meget langsomt op. 2 km er lige hvad jeg kan holde til, og jeg håber jeg snart kommer op på at kunne løbe hele strækningen ind til videre er det 2 min løb og 1 min gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...