tirsdag den 14. juni 2011

Lidt af det jeg ikke har nået


Jeg render jo rundt og tager billeder og tænker det må jeg lige blogge om, men det er som om tiden til at sætte sig ved computeren ikke lige er der helt så meget som den har været. Men her får i lige et par af de ting jeg havde liggende.

Jeg er i gang med et større projekt, det startede med at få et par ektra skabe op i køkkenet, de er nu kommet op men lågerne er i restordre. Så kunne jeg rykke køkken grej fra bryggers til køkken. Så kunne jeg få ryddet op helt i bund i bryggerset som indtil nu har været Thomas kontor/roderum, derefter kunne jeg rykke mit syrum ud af værelset som Lærke skal have og til sidst skal jeg så indrette Lærkes værelse. Her er første delmål, et billede af hvordan det så ud undervejs og to af hvordan det ser ud efter jeg er rykket ind og har lavet syværelse/kontor, det er blevet SÅ hyggeligt.

Og så lige et par billeder af en varm dag i haven og et enkelt af hvor hårdt det kan være at ligge og kigge på legesager :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...