søndag den 31. juli 2011

Lækre lækre hjemme gjorte barnedåbs gaver


Lærke fik kun super lækre gaver i barnedåbsgave, men det er altså lige to som jeg bliver nødt til at hive frem og vise her på bloggen for de er så super super fine og hjemmegjorte. Den ene er min faster der har filtet et tæppe til Lærke i de lækreste farver og det er bare så flot og sikke et arbejde der ligger bag. Jeg har lige vist det som Vitus fik i barnedåbsgave også lavet af min faster og det er lige så flot.

Så har min søster foræret Lærke den sødeste dukke som hun selv har lavet, dukken hedder Vibe og hun så dagens lys på sommer solhverv. Tøjet er også hjemmesyet, og det kan vist ikke ses på billedet men hun har de fineste små mamelukker inden under og hjemmestrikkede sko. Jeg glæder mig så meget til at Lærke kan lege med hende. I kufferten ligger en hjemmestrikket kjole som jeg lige snupper til Lærke og så må Vibe arve for jeg tror lige den passer hende nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...