onsdag den 27. juli 2011

Stadig lidt ferie


Jeg holder stadig lidt ferie fra computeren og bloggen, men blev nødt til at lige at give et lille livstegn. Vi holder barnedåb på lørdag så kryds lige fingre for godt vejr !

Jeg er lige faldet over det her "garn" og har helt vildt lyst til at bestille en masse, men tror det skal blive et vinter projekt. Og tænkt lige engang hvor meget tid jeg kunne have sparet hvis jeg vidste jeg kunne få det her. Jeg har jo klippet omkring 20 meter stof i strimler til tæppe til Vitus og Lærke.


"garnet" er forøvrigt fra Tante Grøn

Og så kan jeg jo lige sige at der er noget på vej til 3 af mine læsere :) Så hvis posten ikke allerede har været forbi så skulle det gerne ske inden for kort tid.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...