fredag den 19. marts 2010

Gastrik

Gastrik bliver jeg lige nødt til at skrive om, så jeg selv på et tidspunkt kan finde den frem. Jeg har altid brugt kulør når jeg laver sovs og egentlig aldrig tænkt over hvad den indeholder, det virker jo og en bøtte holder jo flere år, i hvert fald hjemme hos mig.

Jeg blev så gjort opmærksom på at den indeholder en del E'er og der er et alternativ som hedder Gastrik, og efter jeg har læst om det på Meyers hjemmeside :


Så blev jeg lidt tændt på ideen, det står ikke direkte på siden, men Gastrik kan også bruges som kulør til brune sovser, og da jeg læste hvor mange andre ting det også kan bruges til kan jeg jo næsten ikke lade være med at prøve det. Måske først når jeg er løbet tør for kulør, men interessant lød det i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...