onsdag den 17. marts 2010

Ridefysioterapi


Vitus har fået bevilliget ridefysioterapi, det skal hjælpe på hans sanseintegration og hans motorik. Nu er jagten på et ridested gået ind. Og det er ikke nemt.

Jeg har forsøgt at kontakte www.straalen.dk på mail og på telefon og ingen af delene har lykkes. Med mindre jeg skal regne med at deres svar tid på mail er over en uge ? Desværre er deres hjemmeside ikke opdateret siden august sidste år, så jeg ved heller ikke om jeg kan regne med deres telefon tider.

Men efter lidt frustration over det her går jeg igen ind på www.ridefys.dk og kigger på hvad der ellers er af muligheder i området. Strålen var mit første valg fordi det var et sted jeg fik anbefalet af vores småbørns konsulent.

Nu har jeg fundet Jonstrupgård i Borup (http://www.jonstrupgaarden.dk/index.htm) som oven i købet ligger lidt tættere på os. Jeg har nu sendt dem en mail og så venter jeg i spænding på om jeg får svar.

Jeg har ingen ide om hvor svært det er at finde en plads til Vitus, eller om der er lange ventelister.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...