mandag den 1. november 2010

Hvis barn ? og nyt sofabord


I dag da maden var næsten færdig, Thomas var ikke hjemme og vi var løbet tør for dressing ville jeg lige skynde mig i netto med Vitus og han ville gerne med, lige indtil han fik den ide at han skulle cykle derop i mørket så han kunne bruge sine nye cykellygter, og jeg så sagde nej. Jeg prøvede at lave en aftale om at vi skal cykle til gymnastik på torsdag hvis det ikke regner og der er det også mørkt, men der var intet der hjalp. Til sidst blev han så sur at han konstaterede "jeg er ikke dit barn længere, jeg er kun fars barn" (han er dog siden blevet mit barn igen)


Vi har simpelthen været så heldige, i fredags fik jeg solgt vores sofabord for 400 kr. og i dag kom Thomas hjem det her i stedet for erhvervet for 400 kr. det er da fantastisk. Og det passer totalt til vores spisebord. Det er så rart at få et større sofabord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...