torsdag den 18. november 2010

Ih hvor vi hyggede i nat


Vitus lå klistret op af mig det meste af natten og fulgte samtlige af mine bevægelser, rykkede jeg 2 cm til højre, rykkede han 3 cm til højre bare lige for at være sikker på at være tæt nok på, og så trænger han til at få klippet tånegle!
I forvejen havde jeg ondt i mine arme efter allergi vaccination og det gør ondt i mit bækken når jeg vender mig. Men ih hvor vi hyggede :)

Thomas påstår jeg snorkede de gange han var vågen, men jeg er ikke helt overbevist, jeg syntes min hjerne og min krop siger mig at jeg ikke har sovet noget særligt. Og i aften skal jeg lige være frisk og ud og hygge med mødregruppen på cafe, men det glæder jeg mig nu til får det er 100% veninde hygge tid og det trænger jeg til. Vi skal på Cafe Vanilla i Køge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...