mandag den 16. juli 2012

Klistermærker aka wallstickers

Efter jeg læste Mettes indlæg om wallstickers af masking tape så blev jeg lige nødt til at prøve, og det er bare super nemt og pynter så fint og jeg er slet ikke færdig, jeg har bare ikke mere masking tape. Her er det vores opvaskemaskine som lige er blevet pyntet lidt.

Og så bringer jeg lige en service meddelelse, mellemlægs papir funger ikke ligesom bagepapir! 

Den til venstre er lavet på mellemlægs papir og jeg havde nær aldrig fået den af og den har også fået en lille revne ved halen, men på bagepapir så smutter det super nemt af.
Der skal virkelig ikke bruges mange ting til dette fine lille krea projekt:
Og kl er 22 og billeder taget med telefonen så kvaliteten er derefter ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...