fredag den 6. juli 2012

Så er ferie slut

Altså lige om lidt. Og når den er slut så skal jeg tage mig sammen. Jeg har været hos en ortopædkirurg der mener at jeg højst sandsynligt har slidgigt i mine knæ, og han sagde, at han med det samme han så en patient vurderede deres krops bygning og jeg er jo let overvægtig. Som han sagde var det jo ikke noget han kunne sidde og sige til sin borddame, men til mig kunne han.
Jamen tak for den, jeg ved det jo godt.
Men manden mente at det kunne hjælpe mine knæ at tabe mig og det vil jeg jo gerne. Og så tænkte jeg at hvis jeg nu comitter mig her på bloggen til et vægttab så burde det motivere mig ekstra.

Min plan er at følge de her simple regler jeg har sat op for mig selv:


1. ingen sukker
2. spis kun når du er sulten
3. drik masser af vand
4. dyrk motion mindst 3 gange om ugen
5. spis ikke efter kl 20
6. spis groft hvor du kan

Jeg har nemlig prøvet diverse kure, NUPO, Suppekur, Kost omlægning, diverse x-antal ugers kur, kalorie tælling og hvad har vi, Lene Hansons kur har jeg også prøvet og til sidst var jeg ved at kaste op over salat. Så nu prøver jeg at gennemskue hvad jeg kan overholde uden det bliver for svært, og det tror jeg ovenstående regler er svaret på.

Jeg vil gerne afsløre min vægt, den ligger omkring de 79 kg, og jeg vil gerne afsløre at mit første del mål er 9 kg. Næste delmål er om 14 kg. og mit drømme mål som måske er urealistisk er om 19 kg.

Jeg vil veje mig om mandagen så første gang bliver på mandag hvor jeg får min startvægt (og ser hvor sløset med mad og lækkerier jeg har været i ferien)

Opbakning via kommentarer modtages med glæde, for så kan jeg se at nogen holder øje med mig.




1 kommentar:

  1. Pøjpøj med projektet, og tillykke med dit mod og din styrke.
    Jeg følger dig med spænding!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...