onsdag den 5. maj 2010

I kagens tegn

I dag tog jeg ud forbi kagebutikken. deres fysiske butik ligger 5 minutter fra hvor jeg arbejder, og det kan godt gå hen og blive lidt farligt. Jeg skulle købe lidt til en veninde og så skulle jeg også selv lige kigge lidt og her er hvad jeg kom hjem med:
En non stick kniv, et alfabet til at stikke fondant ud med og to små udstikkere, og en spray med olie, til at spraye på bageforme i stedet for at stå med alt for store mængder magarine eller lignende. Den glæder jeg mig til at prøve.

Og når nu jeg havde købt de her ting, så blev jeg jo lige nødt til at teste:



Og som den opmærksomme læser kan se havde jeg rester fra den fondant jeg lavede til den Italienske kage.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...