onsdag den 4. august 2010

Jo Nesbø

Jo jeg er her endnu, men jeg har ligget syg i lidt over en uge med lungebetændelse og jeg har intet orket, hverken mail, surf eller wow ! men her er lige en anbefaling af forfatteren Jo Nesbø som Thomas har gjort mig opmærksom på, han skriver rigtig godt, og så var Thomas så heldig at finde en hel stribe af hans bøger på lydbog billigt i netto tror jeg det var. Og vi har jo begge en lille times transport hver vej til arbejde og så er lydbøger fantastisk tidsfordriv, jeg har aldrig læst så mange bøger som efter jeg startede på det. Og det er super god afstresning og jeg bliver ikke engang sur når der er kø på motorvejen.

Jeg har læst den bog der hedder Snemanden som vist er den sidst i en serie og en politibetjent der hedder Harry Hole, nu er jeg så startet forfra med den der hedder flagermusmanden og indtil videre tegner den til at være lidt så godt. Så er du til en god krimi så tag bare fat i Jo Nesbø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...