lørdag den 7. maj 2011

Skammel


Jeg var en tur i Ringsted sammen med min mor og vi gik rundt og kiggede vinduer, og Lærke hylede, så hun kom i slyngen, hun skulle i hvert fald ikke ligge i barnevognen. Så kom vi forbi en lækker butik med en masse tøj og ting i skønne farver. Og der i vinduet stod der de flotteste skamler til 400 kr. (dog sat ned til 300) og jeg var straks forelsket.

Men men, 300 kr. det syntes jeg ikke lige jeg havde at bruge på sagen, så mig hjem og finde en af vores Ikea skamler frem og male male, tapesere og vupti, min er mindst lige så smuk, hvis ikke smukkere. Den her er til Vitus og jeg har så jeg kan lave en lilla udgave til Lærke også.

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare lækker. Jeg for helt lyst til at male min ikea skammel der står i køkkenet. Super fed ide.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...