torsdag den 23. juni 2011

90'erne

I 90'erne gik jeg i byen med min allerbedste veninde Jonna, vi havde en periode hvor vi gik i byen næsten hver weekend først på sølvknappen og da den brændte blev det på Annabells (og her snakker vi Rønne på bornholm)

Vi startede altid aftenen med en god gang Safari og Cola, det var bare en lækker drink (dengang) tror også vi eksperimenterede med Cola og solbærvin, men vendte som regel tilbage til safarien, det var bare lige os.
Og inden vi skulle ud af døren havde vi et fast ritual med at vi skulle høre nummer 8,9 og 10 på den her CD (på CD nr. 1) Vi havde den begge to og kunne ikke gå i byen uden at have hørt de tre.




Og det her indlæg kommer sig af at Thomas skulle låne nogle af mine 90'er CD'er fordi hans chef skulle holde 90'er fest, og da de så kom retur lå de på bordet og så kom de lige med ud i bilen i stedet for op på reolen, og i dag på vej hjem fra ørelægen nåede jeg så til den her CD og så sad jeg ellers fra Ringsted til Bjæverskov og drømte mig tilbage til vores by ture i 90'erne og sendte en kærlig tanke til Jonna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...