søndag den 16. oktober 2011

På en søndag


Kan man nå mange ting når man har en sød baby der lige snupper en formiddagslur på 4 timer (og sørgede for at jeg var oppe kl 6) Så jeg har været kreativ og i køkkenet.

Ud af en gammel (rød) t-shirt af Thomas's har jeg lige kunne klemme et undertøjs sæt ud til Vitus. Og af en rest blå stof endnu et sæt. Underbukserne mangler på billedet til det blå sæt for de sidder altså på Vitus mumse (jeps udtales med m af Vitus) af resterne har jeg kantet firkanter som skal bruges som stof køkkenrulle. Nu når Lærke spiser mad så er det rart lige at have en blød klud på bordet til at tørre mund og fingre med.

Vitus (og hans mor) havde lyst til noget lækkert og det blev til amerikanske pandekager, efter arla's opskrift som er udemærket. Jeg ville gerne have haft et billede af hele stakken, men det var som om den aldrig rigtig nåede at blive højere end på billedet.

Det sidste billede er "sultne munde" som Vitus har set i fjernsynet, mener programmet hedder Art Attack på Cartoon network eller Disney Channel. Så kl. meget tidligt i morges var jeg ude og rode i skraldet (hehe) og finde en stor kasse som vi kunne lave hul i, putte papir på og male. Vitus har dekoreret med gulddetaljer.

Det her indlæg er skrevet i huj og hast fordi jeg har en 5 årig der vil have mig med til at lege en cars leg og en baby som prøver på at stjæle mine taster, og når jeg sætter hende lidt væk så rumper hun sig bare hen til computeren igen, så måske er der stave og forståelses fejl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...