onsdag den 11. april 2012

Give aways

Jeg tør næsten ikke sige det, men nu er vi nogenlunde raske igen (bortset fra Thomas som er blevet smittet, men han tæller ikke for han er ikke mig eller ungerne som jeg skal tage mig af, ikke helt på samme måde i hvert fald :p) Men ellers har Lærke stort set været syg hele 2012 og hun har smittet mig et par gange også.

Men nu når vi er lidt ovenpå igen er jeg kommet i gang med at sy og hækle og kigge lidt på min blog og jeg har fået tilføjet 3 nye give aways som jeg lige vil reklamere for ;)

*lume* udlodder en lækker restestof pakke som jeg virkelig håber på jeg vinder, for den kunne jeg virkelig godt bruge, hun trækker vindere her i weekenden.



Xo Ein Ding udlodder også en lækker lækker stofpakke som udtrækkes d. 20 april


Og til sidst er der Rosen-Lund som udlodder en lækker plaid og vinderen udtrækkes d. 22 april

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...