lørdag den 25. januar 2014

Endelig overskud til krea igen.

Endelig fik jeg lidt overskud igen til at sy (og blogge om det) jeg fandt lidt stof frem efter at have siddet og kigget på pinterest og blive inspireret.


Og det blev til den her taske, som jeg vil bruge til når jeg lige skal have et sæt skiftetøj og et par bleer med til Lærke. 

Jeg tegnede selv mønsteret og der skal justeres lidt til den næste jeg laver. skulderstroppen skal blive smallere øverst og selve tasken skal være lidt dybere. Men ellers er jeg godt tilfreds, og den er super nem at sy, lige ud af landevejen.
Nåh ja så skulle jeg også lige have tænkt mig om på hvilken side jeg satte stroppen til knappen for knappen skulle jo naturligvis have siddet på forsiden, der sidder en flot stor grøn knap på bagsiden til at lukke tasken med ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...