fredag den 14. januar 2011

I stalden

I morges var jeg totalt overskuds agtig og stod op kl 6.15 og lavede boller af den koldhævede dej jeg havde i køleskabet og lavede morgenbord. Det var hyggeligt nu når Thomas var kommet hjem fra Polen igen.

Kl. 7.30 kørte Vitus og jeg i stalden og Thomas på arbejde.


Der var katte killinger i stalden og de var bare så søde, Vitus kunne næsten ikke komme afsted igen fordi han lige skulle snakke med katten, og den var tydeligvis også glad for ham.



Hele timen mens Vitus red, lå denne lille lækre sag hos mig og bare spandt og hyggede sig, jeg var lige ved at tage den med hjem (og jeg måtte godt)

4 kommentarer:

  1. Jeg havde taget den lille mis med hjem !

    SvarSlet
  2. Det var altså også bare fristende, men jeg er ikke sikker på hvad Thomas ville sige til det :)

    SvarSlet
  3. Ej hvor er den bare sød, den lille mis, får helt lyst til at få en til, men Wilma er vist ikke stor nok til at blive misse-søster endnu ;-)

    SvarSlet
  4. ja de er bare så kære, og det er lige før jeg frygter at vi skal i stalden igen på fredag :op

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...