onsdag den 5. januar 2011

Vinter og Barsel


Det er godt nok blevet vinter og har snart været det længe. Det ender med at det bliver en vinter baby vi får hvis det fortsætter sådan her, selvom jeg først har termin i marts.

I dag er min 3. sidste dag på arbejde. Det føles meget mærkeligt. Jeg kan huske da jeg gik på barsel da jeg ventede Vitus glædede jeg mig til at gå derhjemme og få en pause fra at arbejde, det passede mig rigtig godt. Den her gang er det anderledes, jeg tror jeg kommer til at savne mig arbejde.

Men nu har jeg efterhånden fået afsluttet diverse projekter, videregivet opgaver, ryddet op både fysisk og elektronisk på min arbejdsplads, så jeg er klar. Og de sidste 3 dage skal gå med nogle afleveringsmøder og svare på lidt sidste spørgsmål fra min barselsvikar, men det har så givet mig lidt tid til at læse lidt artikler på nettet og det er jo altid spændende. Jeg kan anbefale de her to artikler som er i hver sin grøft vedr. børneopdragelse. Vi selv falder vist ind under det de beskriver i Kristelig dagblad.

Babyer høre hjemme i dobbelsengen

Moderkulten er en byrde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...