tirsdag den 29. marts 2011

Kager med frosting


Så var det jeg lige var forbi Sarahs kager og kigge og faldt over den her opskrift og det var så mit første forsøg ud i frosting på cupcakes. Desværre så sørgede min fantastiske ammehjerne for at jeg glemte halvdelen af sukkeret i frostingen, jeg kunne simpelthen ikke overskue at skulle huske at åbne en ny pakke og tage resten af sukkeret fra efter jeg havde hældt det første i skålen. Men smagen fejler ingenting men konsistensen var lidt sær og svær at arbejde med.

Jeg havde heller ikke lige noget mørk chokolade, så både i dejen og i frostingen brugte jeg hvid chokolade, men det gjorde så at jeg kunne farve frostingen forårs grøn til Vitus store fornøjelse. Og da det gik op for mig at jeg ikke kunne lave sådan en fin tuttelut på toppen som der er på Sarahs billeder så prøvede jeg lidt forskelligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...