lørdag den 9. april 2011

1 måned gik der og lidt Færøsk får


I går blev Lærke 1 måned, tiden går bare SÅ stærkt. I dag kom min søde veninde Lena forbi medbringende, den lækreste body i færøsk uld som Lærke kan låne til hendes Holger kommer ud af maven, og den er bare så skøn og passer lige præcis (hvilket så også betyder hun snart vokser ud af den)

I går var vi i mødregruppe og jeg fik vejet Lærke hun vejer nu 4130 gram og jeg målte hende selv og hun er 53 cm. Så nu er hun lige så lang som Vitus var da han kom ud af maven og svømmer stadig i det meste tøj vi har til hende. str. 56 er stadig lidt rigelig til hende.

2 kommentarer:

  1. Lækker baby og lækker body!
    Ved du om det er en navia model den er strikket efter? Jeg overvejer nemlig at strikke en body fra navia, men vil gerne høre om pasformen er okey osv...

    SvarSlet
  2. Desværre kender jeg ikke mønsteret. Jeg ville også gerne have fingrene i det. Men jeg kan godt prøve at forhøre mig om mønsteret.

    Kh Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...