mandag den 15. august 2011

Brændende Lykke eller Lunken Kærlighed ?


Jeg har syltet rødbeder idag, men det er slet ikke det jeg vil blogge om, men det skal da lige nævnes for jeg får det altid så godt når jeg kan stille noget hjemmegjort langtidsholdbart i mit køleskab.

Men maden i dag bød på hvad der lige var i køleskabet og da jeg havde smækket det hele på panden så slog det mig at det næsten var brændende kærlighed, ingredienserne i hvert fald næsten de samme, men det var jo ikke mos så brændende kærlighed er det jo ikke. Så mens jeg stod der (alene uden børn) i køkkenet filosoferede jeg lige over noget meget vigtigt, skulle denne ret mon kaldes Brændende lykke ? eller Lunken kærlighed ? Eller noget helt tredje ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...