fredag den 12. august 2011

Frugt og Genbrug



Jeg blev så glad i morges da jeg fandt den her lækre kurv uden for min dør, jeg havde næsten helt glemt at jeg havde bestilt den. Men det har jeg altså for lidt tid siden, for 200 kr og jeg har bestilt at den skal kommer hver anden uge, jeg trængte sådan til lidt inspiration i stedet for at jeg altid køber det samme som jeg plejer. Indtil videre ser det super lækkert ud, jeg har ikke pakket den ud for Thomas skal også lige nyde synet af kurven når han kommer hjem.


Så var jeg i genbrugsen i går (eller var det i forgårs ?) og der fandt jeg de her lækre bukser til Lærke, godt nok er de lidt store endnu, men er de ikke bare fine ? Og så elsker jeg tanken om genbrug, det er da bæredygtigt. Jeg gav den sølle sum af 30 kr. for de tre par bukser plus en helt ny top til mig.

6 kommentarer:

  1. Jeg er også genbrugsnørd.
    Fandt to da-eng eng-da røde ordbøger i dag. Pris samlet 10 kroner!

    SvarSlet
  2. Hej Julie.
    Ja, hvor ser frugtkurven bare god ud, hvor har du bestilt den henne?!

    Knus fra Mette:-)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker også bare genbrug, det er fantastisk hvad man kan få for ingen penge :)

    Mette, jeg har bestilt fra Byens frugt i Køge, jeg ved ikke hvor langt væk de levere : http://www.byensfrugt.dk/

    Kh Julie

    SvarSlet
  4. Nå, det kan jeg da lige kigge på... For den ser godt nok lækker ud, og flot "sat op" :-) Hvad koster den?
    Vi får mad 1 gang om ugen fra noget der hedder "Ret Nemt". Det er nemt og lækkert at gå til:-)

    SvarSlet
  5. den jeg har bestilt koster 200 kr, og så kan man få en luksus kurv til 300, ved ikke hvad forskellen er. Må lige tjekke det der ret nemt ud, jeg elsker at få ting leveret :)

    SvarSlet
  6. Ok ok, det kigger jeg lige på...
    JA, det er SKØNT med ting leveret til døren;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...