torsdag den 10. februar 2011

Banken er lukket om natten

Vidste du at Nordeas netbank er lukket mellem kl 2 og 6 ? det gjorde jeg ikke, så jeg har lige siddet og ventet på at kunne komme i min netbank, meget sært.

Dagen (eller skal jeg sige natten) startede her hos os for en times tid siden da Vitus erklærede at nu ville han altså godt stå op sammen med mig. Så ind i stuen med os og dyner. Vi har tændt op i brændeovnen og tændt et par stearin lys som det eneste lys og det er helt mørkt uden for, det er nu meget hyggeligt. Vitus har stadig feber og hoster, så vi må nok et smut til lægen idag.

Nu ligger Vitus og snork sover igen, jeg ved ikke om jeg syntes det er helt fair, for jeg er lidt for frisk til bare at ligge mig ned igen, det bliver en lang dag idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...